Casemanager

Vorden

20+ uur

Over ons:

1voud Werken & Gezondheid helpt haar klanten en hun medewerkers graag vitaal en gezond te worden en te blijven. Onze missie om er samen met jou voor te zorgen dat medewerkers gezond in hun vel zitten, gezond zijn, met plezier naar het werk gaan en zich waardevol voelen. Onze visie is dat een werkgever een duurzame organisatie creëert door medewerkers te activeren, stimuleren en motiveren zelf verantwoording te nemen voor de eigen inzetbaarheid. Dit doen wij voor het midden- & kleinbedrijf vanuit 1voud Arbo, 1voud vitaliteit & inzetbaarheid en 1voud HR & Risicomanagement. Ervaar de kracht van 1voud!

Wat ga je doen:

Jij bent verantwoordelijk voor het begeleiden en re-integreren van verzuimende medewerkers en het adviseren van onze opdrachtgevers. Tijdens de eerste twee jaar van de Wet Verbetering Poortwachter neem jij een actieve en verantwoordelijke rol, waarbij het beperken van de schadelast en risico’s voor onze klanten één van je kerntaken is. Complexe vraagstukken vertaal jij op een helder en eenvoudige wijze naar zowel de opdrachtgever als ook naar de verzuimende medewerker. 

Jij weet hoe je de klantbehoefte kunt achterhalen en hoe hierop in te spelen met de dienstverlening van 1voud. Naast relatiebeheerder heb jij ook een commerciële inslag, vanuit jouw persoonlijkheid weet je de brede dienstverlening van 1voud te vermarkten. 

Naast de rol van Casemanager ga jij je bezighouden met het adviseren van onze opdrachtgevers en klanten over inzetbaarheid, vitaliteit en gezondheid. Op deze manier probeer je preventief verzuim te voorkomen door aan de voorkant te investeren in de medewerkers. Dit doe je onder andere door advisering op maat, zo voer je inzetbaarheidsgesprekken/trajecten, geef je ontwikkeladvies en zet je een inzetbaarheidscan (PMO) in. 

Jouw werkzaamheden:

  • Begeleiden van het verzuimproces in de eerste twee jaar van de Wet Verbetering Poortwachter en onderhouden van nauw contact met de klant;
  • Aandragen en inzetten van mogelijke interventies;
  • Aansturen van de bedrijfsarts;
  • Voeren van een adequate verzuimadministratie en overige administratieve werkzaamheden;
  • Preventief adviseren van opdrachtgevers en klanten over duurzame inzetbaarheid, vitaliteit en gezondheid;
  • Relatiebeheer en commercie in samenwerking met de accountmanager;

Wie ben jij:

  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau (ROV opleiding is een pré);
  • Jij weet als geen ander hoe je vitaliteit en duurzame inzetbaarheid kunt inzetten;
  • Jij bent een zelfstarter, een teamplayer in hart en nieren, proactief en vindingrijk, commercieel ingesteld en hebt een luisterend oor;
  • Jij bent doortastend, weet hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden en zoekt naar ontbrekende elementen;
  • Bent altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied en weet deze te vertalen naar onze opdrachtgevers en klanten.

Solliciteren:

Wanneer jij denkt dat deze uitdagende werkplek perfect bij je past mail ons dan snel je brief en CV

Wij zijn verhuisd

De bekende naam als het gaat om ondersteuning voor mens en onderneming, dezelfde gezichten en dezelfde ongeëvenaarde kennis als het gaat om adviezen voor bedrijven en hun personeel. Is er dan niets veranderd? Jawel, ons adres, vanaf nu bent u op afspraak van harte welkom op één van de volgende adressen.

Drieveweg 20
7152 KB Eibergen

Varsseveldseweg 61
7131JA Lichtenvoorde

Deldenerstraat 62
7551 AG Hengelo

Dus met andere woorden we gaan vol door met de ondersteuning van onze klanten.